Descrición
Este trámite permite solicitar certificados ou volantes de convivencia.
Requisitos
De conformidade co establecido na Lei 39/2015, de 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común, toda persoa xurídica ou física poderá dirixirse á Administración presentando as solicitudes, comunicacións e escritos que considere oportunos, tan só deberán de cumprir estes con o contido mínimo regulado en dita normativa.
Prazo de presentación
Continuo
Efecto do silencio
Segundo normativa aplicable
Prazo de resolución
Segundo normativa aplicable
Normativa aplicable
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común. (Art. 66)
- Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Local. (Art. 21.1 s))
- Reglamento de Población y Demarcación de las Entidades Locales aprobado por Real Decreto 1690/1986, de 11 de julio (Norma completa)
- Reglamento de organización, funcionamiento y régimen jurídico de las Entidades locales aprobado por Real Decreto 2568/1986, de 28 de noviembre (Art. 205)
- Resolución de 29 de abril de 2020, de la Subsecretaría, por la que se publica la Resolución de 17 de febrero de 2020, de la Presidencia del Instituto Nacional de Estadística y de la Dirección General de Cooperación Autonómica y Local, por la que se dictan instrucciones técnicas a los Ayuntamientos sobre la gestión del Padrón municipal. (Norma completa)
Presentación do trámite
Pode facelo a través da sede ou en persoa. Seleccione unha das opcións dispoñibles:
Por Internet
Ir á Sede Electrónica ↗
Prema para cumprimentar e presentar a solicitude correspondente a este procedemento no rexistro electrónico a través desta sede.
En persoa
Descargar instancia (PDF ↓)
Prema para descargar o formulario de solicitude, que pode cubrir e imprimir antes de entregalo, de forma presencial, nas oficinas do Concello.