Descrición
Este trámite permite a calquera persoa física e xurídica informar sobre calquera posible incumprimento por parte do sitio web ou da aplicación para dispositivos móbiles dos requisitos de accesibilidade establecidos. Tamén permite transmitir outras dificultades de acceso ao contido ou formular calquera outra consulta ou suxestión de mellora relativa á accesibilidade do sitio web ou aplicación para dispositivos móbiles.
Requisitos
De conformidade co establecido na Lei 39/2015, de 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común, toda persoa xurídica ou física poderá dirixirse á Administración presentando as solicitudes, comunicacións e escritos que considere oportunos, tan só deberán de cumprir estes con o contido mínimo regulado en dita normativa.
Prazo de presentación
Continuo
Efecto do silencio
Segundo normativa aplicable
Prazo de resolución
Segundo normativa aplicable
Normativa aplicable
- Directiva (UE) 2016/2102 del Parlamento Europeo y del Consejo, de 26 de octubre de 2016, sobre la accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles de los organismos del sector público. (Norma Completa)
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común. (Arts. 9 y 66)
- Real Decreto 1112/2018, de 7 de septiembre, sobre accesibilidad de los sitios web y aplicaciones para dispositivos móviles del sector público (Norma Completa)
Presentación do trámite
Pode facelo a través da sede ou en persoa. Seleccione unha das opcións dispoñibles:
Por Internet
Ir á Sede Electrónica ↗
Prema para cumprimentar e presentar a solicitude correspondente a este procedemento no rexistro electrónico a través desta sede.
En persoa
Descargar instancia (PDF ↓)
Prema para descargar o formulario de solicitude, que pode cubrir e imprimir antes de entregalo, de forma presencial, nas oficinas do Concello.