Descrición
Este trámite permite realizar solicitudes relativas á consulta do arquivo. O arquivo é o servizo encargado da xestión e tratamento da documentación, a súa custodia e divulgación, facéndoa accesible tanto aos servizos propios da entidade, así como aos cidadáns.
Requisitos
De conformidade co establecido na Lei 39/2015, de 1 de outubro, de Procedemento Administrativo Común, toda persoa xurídica ou física poderá dirixirse á Administración presentando as solicitudes, comunicacións e escritos que considere oportunos, tan só deberán de cumprir estes con o contido mínimo regulado en dita normativa.
Prazo de presentación
Continuo
Efecto do silencio
Desestimatorio
Prazo de resolución
3 meses
Normativa aplicable
- La Constitución Española de 1978 (Art. 105.b)
- Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales (Norma Completa)
- Ley 12/1989, de 9 de mayo, de la Función Estadística Pública. (Norma completa)
- Ley 16/1985, de 25 de junio, del patrimonio histórico español. (Art. 57)
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Comun de las Administraciones Publicas. (Art. 13.d)
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (Art. 66)
- Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Local. (Art. 16, Art. 70.3)
- Reglamento de organización, funcionamiento y régimen jurídico de las Entidades locales aprobado por Real Decreto 2568/1986, de 28 de noviembre (Art. 207, Art. 230)
Presentación do trámite
Pode facelo a través da sede ou en persoa. Seleccione unha das opcións dispoñibles:
Por Internet
Ir á Sede Electrónica ↗
Prema para cumprimentar e presentar a solicitude correspondente a este procedemento no rexistro electrónico a través desta sede.
En persoa
Descargar instancia (PDF ↓)
Prema para descargar o formulario de solicitude, que pode cubrir e imprimir antes de entregalo, de forma presencial, nas oficinas do Concello.