Descrición
Permite tramitar expedientes relativos a modificacións producidas nos datos do padrón municipal de habitantes.
Requisitos
Segundo a normativa aplicable a iniciación deste procedemento poderá ser tanto de oficio como a instancia de parte.
Prazo de presentación
Continuo
Efecto do silencio
Estimatorio
Prazo de resolución
3 meses
Documentación Obrigatoria
Para pode presentar o trámite, é necesario presentar a seguinte documentación:
Datos de Identificación
De conformidade co establecido no artigo 68 do Regulamento de Poboación e Demarcación Territorial, os interesados deberán de notificar ou comunicar aos Concellos os cambios que se produzan nos datos rexistrados no padrón municipal.
Requisito de Validez: Copia simple responsabilizándose o interesado da súa veracidade
Esta administración resérvase o dereito a poder requirirlle posteriormente a exhibición do documento orixinal
Documentación Opcional
Adicionalmente nalgúns casos será necesario presentar algúns dos seguintes documentos.
Acreditación da Titulación Posuída (Título non Universitario)
De conformidade cos artigos 57, 59 e 68 do Regulamento de Poboación e Demarcación Territorial, os interesados deberán de comunicar os cambios que se produzan nos datos recollidos no padrón municipal, por exemplo, as titulacións que posúan.
Requisito de Validez: Copia simple responsabilizándose o interesado da súa veracidade
Esta administración resérvase o dereito a poder requirirlle posteriormente a exhibición do documento orixinal
Acreditación da Titulación Posuída (Título Universitario)
De conformidade cos artigos 57, 59 e 68 do Regulamento de Poboación e Demarcación Territorial, os interesados deberán de comunicar os cambios que se produzan nos datos recollidos no padrón municipal, por exemplo, as titulacións que posúan.
Requisito de Validez: Copia simple responsabilizándose o interesado da súa veracidade
Esta administración resérvase o dereito a poder requirirlle posteriormente a exhibición do documento orixinal
Normativa aplicable
- REGLAMENTO (UE) 2016/679 DEL PARLAMENTO EUROPEO Y DEL CONSEJO de 27 de abril de 2016 relativo a la protección de las personas físicas en lo que respecta al tratamiento de datos personales y a la libre circulación de estos datos y por el que se deroga la Directiva 95/46/CE (Reglamento general de protección de datos) (Normas Completa)
- Ley Orgánica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protección de Datos Personales y garantía de los derechos digitales. (Norma Completa)
- Ley 39/2015, de 1 de octubre, del Procedimiento Administrativo Común de las Administraciones Públicas (Norma Completa)
- Ley 7/1985, de 2 de abril, reguladora de las Bases del Régimen Local. (Art. 16)
- Reglamento de Población y Demarcación de las Entidades Locales aprobado por Real Decreto 1690/1986, de 11 de julio (Norma completa)
- Resolución de 29 de abril de 2020, de la Subsecretaría, por la que se publica la Resolución de 17 de febrero de 2020, de la Presidencia del Instituto Nacional de Estadística y de la Dirección General de Cooperación Autonómica y Local, por la que se dictan instrucciones técnicas a los Ayuntamientos sobre la gestión del Padrón municipal. (Norma Completa)
Presentación do trámite
Pode facelo a través da sede ou en persoa. Seleccione unha das opcións dispoñibles:
Por Internet
Ir á Sede Electrónica ↗
Prema para cumprimentar e presentar a solicitude correspondente a este procedemento no rexistro electrónico a través desta sede.
En persoa
Descargar instancia (PDF ↓)
Prema para descargar o formulario de solicitude, que pode cubrir e imprimir antes de entregalo, de forma presencial, nas oficinas do Concello.